Brev:
3. måltid, hvornår?
11. marts 2024
Alder:
5 mdr.
3. måltid, hvornår?
Kære Helen
Tak for dig og din brevkasse og alle dine bøger :)
Lillebror er nu 5.5 måned, han har været igang med skemaden siden 4 måneders alderen, og det går rigtig godt. Maven fungerer og han spiser godt.
Jeg tilbyder ham ofte grød til frokost og grøntsagsmos om aftenen og han spiser ofte 1-1.5 dl. af gangen. Jeg supplerer med brødskorper, agurk, nogle gange lidt majspuffer og lignende i hånden ved siden af, og det nyder han SÅ meget.
Jeg er i tvivl om jeg skal begynde med det 3. måltid nu eller om du tænker, at jeg bør vente til han bliver 6 måneder?
Tak for dine råd!
Kærlig hilsen
Emilie